Menu
Your Cart

Prekių pristatymas

Pristatymas ir kaina

Visas tercija.lt užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Prekių pristatymo kainos:

Šalis Pristatymo būdas Kaina
Lietuva Atsiėmimas iš parduotuvės (Adresu: Krokuvos g. 8, Vilnius) €0.00
Lietuva Omniva €5.79
Latvija Cargobus
Estija Cargobus

DĖMESIO: Užsakius prekių už €100 ir daugiau, siuntimas į visus Lietuvos omnivos paštomatus NEMOKAMAS.


Pristatymo terminai

  • Lietuvoje prakės pristatomos per 2 darbo dienas po apmokėjimo;
  • Prekės į Estiją ir Latviją pristatomos per 5 darbo dienas nuo apmokėjimo.

DĖMESIO: Jeigu užsakymui išpildyti yra reikalinga papildoma informacija iš kliento, užsakymo pristatymas gali užsitęsti tiek laiko kiek reikės informacijai surinkti.


Prekių pristatymo taisyklės

  • tercija.lt parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją (Į Kuršių neriją prekės gali būti pristatytos atskiru susitarimu), bei pagal atskirą susitarimą visoje EEE (Europos Ekonominėje Erdvėje). Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris);
  • Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, kuris užsakymo metu yra pridedamas prie užsakymo. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats;
  • Tuo atveju, kai Pirkėjo užsakyme nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, Pardavėjas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam pilnamečiui asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
  • Jeigu prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ar kt.), pakartotinai prekės nėra siunčiamos, (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą), o pinigai už prekes grąžinami nuskaičiavus pristatymo mokestį. Tuo atveju, jei užsakymo pateikimo metu Pirkėjui buvo taikyta pristatymo mokesčio nuolaida, tačiau prekių pristatymas nėra įmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, Pardavėjas pasilieka teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos visą prekių pristatymo mokestį (galiojusį prekių užsakymo pateikimo momentu), neatsižvelgiant į užsakymo pateikimo metu taikytas nuolaidas;
  • Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus;
  • Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių;
  • Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę ir pristatytų prekių komplektiškumą (asortimentą);
  • Pirkėjas, pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (praplyšęs pakavimo lipdukas, pažeistos pakuotės ar kitaip išoriškai pažeista), privalo tai atžymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (Pardavėjo egzemplioriuje). Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista;
  • Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių kiekis arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
Naršydami tercija.lt tinklapyje sutinkate, jog naudojame slapukus, kurie užtikrina sklandų apsipirkimą. Daugiau informacijos